ساده، سبز ، آسمانی

حرف هایی برای گفتن

حرف هایی برای گفتن

ساده، سبز ، آسمانی

1 ، 2 ، 3 شروع...

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ب.ظ

 

 

آقا تا اسم مرگ میاد خیلیا می ترسن.

شاید شما هم همینطور باشید.

ولی باور کنید من یه وقتایی حتی در دل تاریکی شب که به مرگ فکر می کنم نه تنها از مرگ نمی ترسم بلکه یه چیزایی به سرم میاد که بسیار مشتاق مرگ هم میشم.

مگه قرآن نمی فرماید که همه بعد از مرگ زنده می شن؟!

همینکه بعد از مرگ زنده می شویم و یکسری محدودیتهای دنیا از ما گرفته میشه، جای سرور فراوانه!

...

...

...

وصیت نامه نوشتید؟ خیلیا وصیت نامه شون رو نوشته اند و معلوم کردند بعد از مرگشون برای دیگران چه چیزهایی در نظر گرفتند و حتی نوشته اند که دیگران بعد از مرگ چه کارهایی براشون انجام بدن

...

...

...

من وصیت نامه نوشتم. اینا رو هم نوشتم

اما یک بخشی که در وصیت نامه نوشتم کارهایی هست که خودم میخوام بعد از مرگ انجام بدم.

به خدا وقتی فکر اینو می کنم که بعد از مرگ انسان از این محدودیتها رها میشه و میتونه از یه چیزایی با خبر بشه و کارهایی انجام بده، سخت مشتاق مرگ میشم تا از این سختی ها رها بشم.

حالا اینجا برخی از کارهایی که برای بعد از مرگ به نظرم میشه انجام داد ، میگم تا شما هم فکر کنید ببینید بعد مرگ چه کارایی دارید؟!

.

.

.

1- (اولیشو با شوخی میم حال و هواتون عوض بشه)

بعد از مرگ میخوام جعبه سیاه خودم و بعضیا رو بخونم ببینم واقعیت داستان زندگیشون چی بوده؟

 

2- سوالات خیلی زیادی دارم که در دنیا جواب نگرفتم. خیلی هم برا مهمه . منتظرم بعد از مرگ حتما جوابشون رو پیدا کنم

 

3- یادم میاد تو زندگی لحظه هایی بود که بسیار درد کشیدم، میخوام بدونم که اون لحظه ها خدا چه حسی به حال من داشت؟!

 

4- بعضی از دوستام رو زود از دست دادم. حتما پیداشون می کنم و سخت درآغوششون می گیرم

 

5- یکی از کارهای خیلی مهمم اینه که اجدادم رو پیدا کنم و تا چند صد نسل قبل رو برم سراغشون ببینم چه طوری زندگی کردن ؟ آدمای مهم بینشون بوده یا نه؟ چطور فرهنگی داشتند؟

وای چه حسی داره وقتی جد هشتادم منو ببینه  و منو در آغوش بکشه!

 

6- یک سری افراد هستند که کارهایی کردند باور کردنی نیست. یعنی واقعا هرچی فکر می کنم اینا نبایست این کار رو انجام می دادند. حتما میرم سراغشون تا ببنم واقعیت داستان چی بود؟

 

7- حتما از نیت های اطرافیانم با خبر میشم. کسانی که دوستی و دشمنی داشتن

 

8- یکی از مهم ترین کارهام اینه که ، میخوام اون آدمایی که در زندگی عیش و نوش داشتند و مومنان را مسخره می کردند ببینم. وای چقدر دیدنیه که از عاقبتشون با خبر بشم.

 

9- دیدید یه وقتایی از طرف یه عده ای تحقیر و تمسخر می شین به خاطر اعتقاداتون و به خاطر کارهاتون! حتما میخوام حال و احوالشون رو ببینم

 

10 - می خوام بدونم اون کارایی که فقط به خاطر خدا لذتش رو ترک کردم چه نتایجی داره

 

11- حتما تحقیق می کنم که اگر یه کارهایی در زندگی می کردم، چه تغییراتی اتفاق می افتاد

 

12 و... خیلی کارای دیگه

 

باور کنید وقتی به اینا فکر می کنم ، عاشقانه منتظر مرگ هستم تا بتونم از این محدودیتها رها بشم

 

البته همه اینها به شرطیه که جوری زندگی نکنم که محدودیتهای اون دنیام بیشتر از این دنیا باشه!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۵
ابوالفضل رضی نتاج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی