ساده، سبز ، آسمانی

حرف هایی برای گفتن

حرف هایی برای گفتن

ساده، سبز ، آسمانی

سوال آشنا!

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۱ ب.ظ

برای همه ما اتفاق افتاده که در دوران دانش آموزی اول سال که به مدرسه می رفتیم معلم انشاء می گفت انشائی با این سوال بنویسید. شما رو که نمی دونم ولی برای من خیلی سخت بود که بخوام انشاء در این مورد بنویسم آخه تابستان ما همه اش به بازی و سرگرمی می گذشت . واقعا نمی دونستم چرا باید این انشاء رو بنویسم . اما حالا که بزرگتر شدیم و دغدغه هامون عوض شده راحت تر این مطلب رو درک می کنیم . 90حدود  روز از زندگی مون رو چه جوری قراره بگذرونیم ؟ البته اگه یک روز من معلم انشاء شدم سعی می کنم قبل از تابستان از بچه ها بخوام انشائی با این سوال که تابستان خود را می خواهید چگونه بگذرانید؟؟!! و بعداز تابستان هم ازشون بخوام که بنویسند آیا تابستانشون رو همونطور که می خواستند ، گذروندند یا نه ؟ اگه جوابش منفیه علتش چی بود؟

فکر می کنم این طوری بچه ها آماده می شن برای اینکه زندگی شون رو بهتر پیش بینی کنند و آینده نگر بار بیان!

حالا که تابستان داره شروع میشه ، ما هم خوبه این سوال رو باهم یک بار هم که شده پاسخ بدیم !

تابستان خود را چگونه می گذرانید؟؟!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸
ابوالفضل رضی نتاج

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی